April's fool

Idag har jag varit lite taskig mot en kompis. Men det var kul och jag tror att hon också tyckte det var lite skoj så här i efterhand.

I vilket fall, för de som missat det så är det ju 1:a april idag och då måste jag ju självklart lura någon. I vanlig ordning så var det Ann-Sofie som blev det stackars offret.

Skickade ett sms till henne att jag satt på akuten och nog inte skulle komma till vårat "påskmys" ikväll för att min häst slängt av mig. Ca tio minuter senare ringer hon men jag svarar inte då min "plan" är att jag är inne på röntgen då. Hon skickar ett sms "oh herregud hur är det med dig? ring mig så fort du kan". Så jag väntar ca 15 min, sen så ringer jag upp.

Säger att de har sett på röntgen att jag har fått en spricka i armen så jag måste gipsas. Hon tycker mycket synd om mig och säger att min häst får fan ta och skärpa sig nu.

Och då säger jag: - Du förresten imorgon så är det ju 2:a april.
A-S: Jaaaa...
Jag: Så det betyder ju att idag är det 1:a april.
A-S: Jaaaa....
tystnad
A-S: JAG HATAR DIG!
Jag: HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHA


Ah, jag älskar verkligen att luras :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0