A new start

Då var man igång med bloggandet igen, så får vi se om det blir något vettigt av det denna gång. Högt bland prioriteringarna ligger att fixa en snygg design, får se om jag kan lösa det själv annars får jag väl hitta någon kunnig till att hjälpa mig.
Inspirationen till att köra igen fick jag från bloggfesten jag var på igår där jag träffade flera härliga personer. Hamnade helt klart vid det bästa bordet och hade verkligen kul. Tack Rebecka och Henrietta för att jag fick komma!
Festen ägde rum på båten där vi även hängde på nattklubben sen. Dock behövde jag, Laura och Arni en paus därifrån så vi tog en tur bort till Fridays för att sedan komma tillbaka igen. Underbara brudar som jag hade riktigt kul med! Båten är inget ställe jag kommer tillbaka till, men kul att prova något nytt. Fick mig iaf att inse ännu mer hur mycket jag älskar KB <3

Jag tog inte så mkt bilder, bjuder på en här så får jag se om jag kan få några från de andra sen :)



Kommentarer
Postat av: Laura

hahahahh yeeeyy!! men fridays var KUL!!!! :) mkt kul..



så glad att du börjat blogga igen

Peace brotha

2010-03-14 @ 14:07:19
URL: http://laurau.blogg.se/
Postat av: Laura

HAHAHAHHAHA ALLVAR.. SÅ KLOCKREN DU ÄR :) så bäst av dig o säga så.. vad sa han hahahah!

2010-03-14 @ 18:22:52
URL: http://laurau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0