Dinnerclub

Idag är det då dags för tisdagsklubb, gourmetkockarna, halv åtta (halv nio) hos mig. Ja kalla det vad ni vill, mina kära hungriga vänner ska komma hit och käka och så ska vi kolla på Desperate Housewives följt av Cougar Town ifall vi inte redan somnat.
På menyn står; Spenat- och ostfylld pasta med tomatssås och cambozolasås. Till efterrätt serverar jag en ny(?) Carte d'Or glass innehållande muffinssmulor och chokladbitar. Jag har iaf aldrig sett den innan, men det kan också bero på att jag brukar köpa den billiga glassen som ligger runt 10: -. Jaja, hoppas att den är god iaf. Pastan vet jag att den är god iaf för det har jag ätit mååånga ggr. Rekommenderar det starkt till er som saknar middagsinspiration och det är dessutom väldigt enkelt.

Koka färsk tortelloni.
Sås 1. Fräs rödlök, tillsätt krossade tomater, salt, peppar, ev. lite socker. Låt småkoka ca 10 min.
Sås 2. Smält cambozolaost i matgrädde. Färdigt när all ost har smält. Mängd ost / mängd grädde efter smak.

Piece of cake med andra ord!


Nu får jag sätta fart iaf, inte lång tid kvar tills folket kommer.



Kommentarer
Postat av: Elise

hej! :)

ja jag får se till att skramla ihop lite pengar :)



Ja men självklart kan jag fixa en design till dig :)

men när du vet och så, så skicka hur du vill ha designen och vilka bilder du vill ha med till [email protected] så gör jag den så fort jag kan



Kram på dig

E

2010-03-17 @ 19:48:10
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0