Don't miss...

Missa nu inte kundkvällen med fokus på vårens trender

När?
Torsdagen den 25/3 kl. 19.00
(insläpp mellan kl.18.45 & 19.00. Vi avrundar ca 20.30)

Plats?
Östra Förstadsgatan 34
(porten bredvid ingången till Big Bowl)

Jag har den stora glädjen att få bjuda in dig på denna härliga kväll som jag arrangerar tillsammans med frisörsalongen Hair Force One och Mary Kay återförsäljaren Louise Björkander. Vi kommer att dela med oss av de aktuella trenderna inom hår, makeup och mode nu inför våren. Vi kommer också att erbjuda lite ”prova på” inom våra olika områden samt ha en rad kanon-erbjudanden bara för er som deltar denna kväll.

Jag har endast 10 platser till mitt förfogande så det är först till kvarn som gäller, du anmäler dig per mail, tfn eller sms.

Vi bjuder på lite förfriskningar och alla gäster får en Goodiebag med sig hem fylld med rabattcheckar och prover!


Varmt välkommen önskar
Emelie
Tfn: 0733-90 22 87
Mail: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0