It was a good evening...

Så var man äntligen hemkommen efter en fullspäckad dag!

Började med en tur till Willys kl 7 i morse för att inhandla lite saker till våran kundkväll. Därefter styrde jag Volvia (bilen) mot stallet. Gjorde hästen representativ för att sedan åka ner till Höllviken där han fick en välbehövd behandling av en duktig equiterapeut vid namn Camilla. Lite nålar (vilket inte alls var poppis), laser och massage senare var han betydligt bättre, men kan nog behöva några omgångar till! Så får försöka göra de besöken lite mer regelbundet :)

Efter jag lämnat av honom i stallet igen blev det en snabb tur hemåt för att duscha och sedan vidare till Louise - en av dem jag ordnade kundkvällen med. Dit kom även Lina och Monica från Hair Force One och vi började fixa oss iordning inför kvällen. Jag spraytannade dem igår och idag så fick Lina och Monica ansvara för håret på oss andra och Louise för sminket.
Jag fick håret lockat på värmespolar, ngt jag aldrig testat tidigare. Tyckte det var lite väl lockigt till en början, men när det väl hängt ut sig efter ett tag så kändes det genast mycket bättre!
Vad gäller sminket så ville jag ha en neural look och fick då lite bruna toner i ögonskuggen, tunt med mascara och en lätt touch rouge. Blev mkt nöjd med det och fick även komplimanger för det så det var tydligen inte bara jag som tyckte det var fint.

Vår kväll blev iaf mycket lyckad och det var väldigt uppskattat av många! Våra kunder hade ju även den lyxen att de fick gå hem med en goodiebag fylld med rabattcheckar, shampoo, ögonskuggsprover, nattcréme, m.m. Riktigt kul var det och något som jag gärna gör om igen!


Nu kallar sängen på mig efter en lång dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0