Times are a changing

Händer lite saker inte mitt liv för tillfället. Har bestämt mig för att avveckla mitt företag och då kommer Marlene som tidigare skötte "sprayningarna" i Malmö köra igång igen. Så alla ni som vill bli bruna behöver inte oroa er :) Men jag håller väl på i ca 1½ vecka till.

Så vad ska jag göra istället?

Som det ser ut nu kommer jag att börja jobba på ett annat ställe redan nästa vecka. Vill inte säga var innan allt är klart till 100%. Eventuellt blir det kombinerat med mitt jobb hos mamma, men beror lite på hur mycket den tjänsten kommer bli på. Sprayningar kommer jag fortsätta lite med vid sidan av har väl inte riktigt bestämt något upplägg för det ännu då allt är nytt och saker händer så himla fort! :)


Den inplanerade kundkvällen blir av som tidigare informerat, finns ingen anledning att ställa in den då verksamheten kommer fortsätta i salongen som tidigare och dessutom tycker jag det är så himla kul att arrangera sådant :) Inte många platser kvar nu kan jag säga ifall det är så att någon vill vara med på denna roliga kväll!


Kommentarer
Postat av: Gynning

Spännande med nytt jobb!!



pussssss

2010-03-23 @ 09:23:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0